На головну Молодіжка Модний KRYMSKY: як випускниця педколеджу створила Peduha Brand

Модний KRYMSKY: як випускниця педколеджу створила Peduha Brand

Вікторія Савчук цьогого року випускається із педагогічного коледжу імені Агатангела Кримського. І в подарунок своїй альма-матер лишає круті дизайнерські речі — бренд молодіжного одягу, який розробила “з нуля”, спираючись на цінності, які об’єднують “кримчан”.

   – Хотіла показати, що ВВПК — це круто, і це з нами назавжди, – ділиться історією свого задуму Віка. – Бо й колишні випускники з теплом згадують про коледж. Я вирішила придумати щось таке, що зможе нагадувати про нього і після випускного. Крім того, студенти не раз озвучували таку думку, що було б круто мати форму, типу шкільно, але якусь сучасну, молодіжну, яка допомагала б ідентифікувати “кримчан” з-поміж інших. Так і з’явився Peduha Brand.

Звідки така назва? “А що ми чуємо, коли приходимо на практику? – запитанням на запитання відповідає Віка. – “О, це педуха”. Воно спершу ніби й образливо звучить трішки. Але водночас впізнавано. Мені ця назва одразу припала до душі, втім, дехто з викладачів сумнівався, чи не зашкодить вона назва іміджу закладу. Тож я пішла до директора коледжу Миколи Савельєва за порадою. Він не лише підтримав мою ідею, але й став одним із “амбасадорів” бренду, одягнувши футболку Peduha Brand на Останній дзвінок”.

- реклама -

Створений Вікою бренд включає в себе логотип ВВПК і п’ять типів принтів. Але головна його складова — це Кримський, адже коледж названий на його честь. На найпопулярнішому з принтів видатний вчений має круті восьмибітні окуляри. Ще є дизайн з зображенням очей з написом “The pedagogical college”.ин Є принт з назвою коледжу і датою заснування, є — просто з логотипом. Слоган бренду: “Зміни стиль — зміни себе”. “Адже стиль невіддільний від особистості, він багато чого говорить про людину”, – зауважує Віка.

Обрати і замовити стильний одяг молодого бренду можна буде уже незабаром на спеціально створеній сторінці в інстаграм. Маленька фешн-порада від Віки: і хлопцям, і дівчатам замовляти чоловічі футболки, адже зараз у моді оверсайз, і навіть чоловічі “s-ки” на тендітних дівчатках виглядатимуть дуже круто.

Розробкою дизайну Вікторія Савчук займалася самотужки. А от у реалізації ідеї допомогла фірма “Fat Line” із Запоріжжя, яка займається друком зображень на різноманітних виробах, тамтешні дизайнери допомагають визначитися з кольоровими рішеннями, а замовлення виконують якісно і швидко.

– Кидати цей бренд не планую, але паралельно хочу ствоорити вже суто свій, – зізнається Вікторія. – Наразі думаю над розробкою. Я хочу сконцентруватися не на одному образі, як-от з Кримським, а на багатьох. Скоріш за все, це буде пов’язано з музикою. Я змалечку мріяла стати рок-зіркою, і коли мені було чотири рочки, “грала” на вінику, уявляючи, що це гітара. Зараз самостійно її опанувала і мрію зібрати гурт, хоча поки що не знайшла однодумців.

Але музичну тему розвиватиму у дизайні, спробую відшукати універсальний образ і з його допомогою відобразити різні жанри музики, щоб кожен міг знайти у цьому себе.

Дівчина прагне бути оригінальною, стоврювати щось особливе. Тому натхнення у чужих роботах не шукає, навпаки — боїться загубити свої ідеї серед чужої творчості. Вікторія не обмежується лише дизайном одягу — вона також багато малює, зокрема і в техніці графічного дизайну, ілюструвала книжку і пробує себе у відео-монтажі. Зокрема, промо-ролик першої міні-колекції бренду вона монтувала сама, а знімати його допомогла викладачка коледжу Ольга Гудим. Віці довелося стати й обличчям Peduha Brand, також у рекламній кампанії взяли участь двоє хлопців. Один із них, зауважує Віка, втілення “правильного” студента, інший — бунтівника. А разом вони демонструють, що одяг від цього бренду личитиме усім студентам коледжу.

Попереду у Віки — вступ до вишу і реалізація численних задумів, мрій і планів. Ця творча дівчинка зі співчутливою душею не може пройти мимо людей, які потребують допомоги, вона переймається чужими бідами і тішиться успіхам друзів, а ще намагається заряджати усіх вірою у власні сили.

“Головне — ніколи не здаватися. Ніколи і нізащо”, – переконливо каже Віка. – “У мене теж бувають моменти, коли опускаються руки. Таке відчуття було напередодні презентації бренду, коли треба було скоординувати чимало процесів. Хотілося просто покинути все. Але я кажу собі: “Ні, якщо вже почала, то мушу це зробити”. Задатися і втратити запал — це для мене найстрашніше. Мене мотивує підтримка інших. Якщо люди кажуть, що їм подобається те, що я роблю, я закінчу це будь-якою ціною”.

Віталіна МАКАРИК.

comments powered by HyperComments setImmediate$0.9264260836484925$1
- реклама -