На головну живи активно Обрано десятку кращих логотипів. Конкурс триває.

Обрано десятку кращих логотипів. Конкурс триває.

Завершено прийом пропозицій до конкурсу на кращий логотип та гасло міста, оголошений міськвиконкомом Володимира-Волинського. Позавчора відбулось засідання оргкомітету, на якому із сорока заявок обрано десять найкращих. До конкурсу не були допущені роботи, які були подані несвоєчасно або містили порушення основних умов.

   Члени оргкомітету, серед яких заступник міського голови Лариса Кулікова, керівник відділу культури та туризму Роман Віслобоков, викладач педколеджу Тетяна Токарєва-Асмолкова, вчитель ЗОШ № 5 Олександр Токовий, художник Іван Сакуляк та ін., обираючи, керувались позицією, що логотип має бути лаконічним, простим для запам’ятовування, впізнаваним, містити у собі закодовану інформацію про місто, з використанням уже існуючої, знайомої багатьом,  символіки. А Роман Віслобоков підкреслив технічну деталь – обов’язкова можливість монохромного друку і не бажана зайва деталізація, оскільки вона може ускладнити відтворення логотипу на дрібних предметах, як-то ручках абощо.

- реклама -

   Найчастіше подавачі заявок використовували у своїх малюнках обриси Успенського собору, рідше – стилізовані силуети цілого ансамблю храмів міста, княжої корони, часто обігрували дві букви «В» у кириличному або латинському варіантах. Був і образ річки Луги, валів городища, князя Володимира.

 

Складаючи слогани, автори найчастіше обігрували  слово «історія». Приклади запропонованих гасел: «Місто-історія», «Місто, оповите історією», «Кожен крок – історія», «Місто княжих традицій», «Стародавнє місто із сучасними людьми», «Більше, ніж історія», «Поринь в легенду», «Княже місто», «Княжа столиця», «Відкритий для всіх» та ін.

   Не були присутніми на засіданні, але надіслали свій експертний висновок Станіслав Ольшевський, завідувач сектору туризму Волинської ОДА, а також Юрій Крукевич, викладач Львівської національної академії мистецтв. Вони обидва найкращим назвали варіант під номером 0827, де над словом «Володимир» зашифровані в червоно-чорному орнаменті дві букви «В».

Підсумовуючи свої аргументи, Тетяна Токарєва-Асмолкова, запропонувала ні в якому разі не розривати зв’язок із авторами, що взяли участь у конкурсі, адже деякі з запропонованих варіантів можна було б окремо використовувати на банерах чи інших рекламних носіях.

 

Отже, сам конкурс триватиме протягом червня. Наступним його етапом буде громадське обговорення десяти, запропонованих уже оргкомітетом, логотипів. З цією метою відділом культури і туризму створено спеціальну гугл-форму, де, пройшовши коротку реєстрацію, можна буде один раз проголосувати за варіант, який вам сподобався. Для цього слід пройти за посиланням https://forms.gle/pwmAPvDDZ92ugCdu7

  Після наданої громадськістю оцінки відбудеться завершальний етап конкурсу. Вивчивши думку володимир-волинців, остаточне рішення прийматиме все-таки оргкомітет. Нагадаємо, що переможець отримає грошову винагороду у десять тисяч гривень.

Світлана КОШИРЕЦЬ.

 

 

comments powered by HyperComments setImmediate$0.9264260836484925$1
- реклама -