На головну Новини Плани щодо екологічності бізнесу і новий бренд птахофабрики

Плани щодо екологічності бізнесу і новий бренд птахофабрики

У середині серпня до складу акціонерів “Володимир-Волинської птахофабрики” увійшов голландський фонд Safedam.  Співвласник підприємства Олексій Коваленко розповів  виданню Delo.UA, чи складно було залучити іноземних інвесторів і які зміни очікують фабрику вже найближчим часом.

За його словами , Нідерланди їм були цікаві з точки зору новітніх технологій вирощування бройлерів, там вони купували обладнання для розвитку виробництва, а тепер планують купувати і курчат. В результаті виникли розмови про розвиток виробництва та нестачу інвестицій. ”

Нині угода уже укладена. Фонд Safedam став власником 23,76  відсотка  акцій ПрАТ “Володимир-Волинська птахофабрика”. В середині серпня акції були на рахунку фонду. Але сума угоди закрита угодою про нерозголошення.

Зі слів бізнесмена, прихід голландських інвесторів не вплине на процес управління. Вони вивчили підприємство і не вимагають додаткових змін, окрім тих, що і так були заплановані.

    Бюджет спільного з голландцями проекту становить 25-30 мільйонів  євро. З цієї суми близько 20 мільйонів – це залучені кошти. Решта суми – внутрішні інвестиції компанії.

“Це зараз обговорюється, але ми працюємо в кількох напрямках. Можливо, всю суму внесуть інвестори, можливо, ми залучимо частину в банку”, – розповів Олексій Коваленко.

Гроші підуть на будівництво сучаснішого забійного цеху з більшою продуктивністю. Одна з ключових цінностей компанії – це екологічність ведення бізнесу.

   “Ми навчилися утилізувати відходи і використовувати їх для підігрівання води для виробничих потреб, також частина відходів придатна для подальшого використання фермами з вирощування норок. У людей, які живуть поблизу, не повинно бути питань до нашої фабрики”, – додав бізнесмен.

“Вся наша продукція і зараз екологічна. Вона представлена переважно в Центральній і Західній Україні під ТМ “Чебатурочка”. Але ми постійно поліпшуємо її якість і зараз спільно з брендинговим агентством Fedoriv вирішуємо питання позиціонування і виведення на ринок нового бренду. Ми постійно впроваджуємо нові виробничі і управлінські технології, безперервно проводимо експерименти, щоб і далі поліпшувати якість, зберігаючи при цьому в ціні баланс між обсягами виробництва і готовністю ринку такий обсяг прийняти”, – зазначив Коваленко.

comments powered by HyperComments
- реклама -