На головну Новини Про безпеку руху на їхніх вулицях ...

Про безпеку руху на їхніх вулицях жителі і самі можуть подбати

У вівторок міський  голова  Петро Саганюк   традиційно зустрівся з  журналістами місцевих  засобів масової інформації і відповів на  їхні запитання.

«Невдовзі  розпочнеться навчання в школах. Проведено ремонт вулиці Ковельської, з великими потугами зроблено дорожню розмітку,однак до обмеження швидкості  на цій вулиці за допомогою «лежачих поліцейських» так і не дійшло. А  на ній знаходяться школа та дитячий садочок.  Тому вимагаємо від влади за сприяння депутатів встановити  такі обмежувачі швидкості  в їх районі. А то з такою швидкістю, як їздять водії по вулиці,  можливі транспортні пригоди». Такий лист  від жителя міста  надійшов на  адресу редакції. Складається враження, що  для  наших водіїв ніяких перешкод немає. У  місті  дії знак обмеження швидкості до 40 кілометрів на годину, але  на нього не всі зважають.  Покласти ці  так  звані «лежачі поліцейські», один  з яких коштує у межах 50 тисяч гривень, не  проблема. Але чи на довго?  Недобросовісні  водії  переважно вночі їдуть тут великоваговими машинами, які  виривають  такі  установки.  Врешті, офіційного звернення до  нас не було.  Частіше з таким звертаються жителі  вулиць, де прокладено новий асфальт. Але  вони  можуть і самі створити вуличний комітет  і  вирішити це питання. Бо  так не можна, що  одним  вулиця  оновлена, а  інші досі болото у негоду місять.

Ще одна наша читачка-пенсіонерка скаржиться, що віднедавна  їй  нараховують повну  плату за користування стаціонарним телефоном, хоч  раніше вона як пільговик платила  вдвічі менше? Ці  претензії  треба  адресувати  органам  влади на рівні держави. Адже  це  вона  задекларувала такі пільги, а коштів  під них не виділяє. А  у місцевому  бюджеті, щоб  покрити всі  пільги,  обіцяні державою,  коштів  не вистачить.

Довгоочікуваною новиною стало  повернення  державою  частини  коштів  за  надані  населенню субсидії на житлово-комунальні послуги. Так, область отримала   на це 134 мільйони гривень, з яких нашому місту  дісталося  11. Левова частка їх  передбачена  на  відшкодування таких витрат з електроенергії, лише два мільйони  отримало «Теплокомененерго».  Хай  небагато, бо  повна  сума цього боргу  куди  більша, але  це  вже щось, адже  у період підготовки  до зими кожна гривня дорога. Сподіваємося, що це лише перший транш, за  яким  будуть і наступні.

Нещодавно  завершено асфальтування вулиці  Шептицького.  Де  ще  будуть  виконані  такі роботи?  Плануємо  ще заасфальтувати вулиці Дверницького і Гонти,  поворот  на Поштову у районі  магазину  «Маяк»  і на  цьому  нинішнього року, очевидно  поставимо  крапку.  Зрозуміло, що  завершимо  розпочатий благоустрій вулиці Небесної Сотні,  хочемо виконати  ці роботи до Дня Незалежності України.

Розпочалися ремонтні  роботи   на  Луцькій?  Їх  на цій державній дорозі розпочала фірма «Магістраль», яка   виграла   відповідний  тендер.  Це  як  складова реконструкції  дороги  з Луцька до Устилуга. Не вельми добре, що   ремонт  цього шляху виконують різні  підприємтсва. Так  до  залізничного  переїзду  його робить «Луцькавтодор», а звідти і до вулиці Степана  Бандери – вже згадана   «Магісталь», яка,  до речі, справляє добре враження потужною  технікою. Вона  має вирізати старий асфальт  і простелити нове дорожнє покриття.  А  від  повороту на Нововолинськ  і далі на Устилуг  передбачено  солідний ремонт за польські гроші  вж наступного  року. Місто  до  цього  вже підготувалося, на Устилузькій  замінили  електромережі,  сховали лінії під землю. Думаю, що  після ремонту дороги  там  і тротуари викладемо  бруківкою.

А  що  там за проблеми  виникли на будівництві  44-квартирного будинку?  Суто робочі, пов’язані  з  отриманням  технічних умов.  Справа  у тому, що  земля міська, а  КНС, яка  на ній будується, державна. Різні форми  власності і зумовили  таке непорозуміння, яке доводилося  вирішувати  на обласному рівні.

  Антоніна  МИХАЛЬЧУК.

comments powered by HyperComments
- реклама -