У середу, 10 травня, з ініціативи міської влади та команди нардепа Ігоря Гузя відбулась чергова спільна нарада представників міськради, керівництва Служби автомобільних доріг, департаменту інфраструктури ОДА, помічників нардепа та місцевої  громадськості, присвячена ремонту доріг державного значення у Володимирі-Волинському. Всього у місті шість вулиць, які перебувають на балансі Служби автомобільних доріг, ремонт однієї з яких нещодавно завершено.    

Перипетії навколо ремонту дорожнього покриття вулиці Ковельської, яким вже другий рік поспіль займається підрядна організація «Аміла», вже добряче набила оскомину як самим містянам, котрі щодня змушені терпіти незручності, так і місцевій владі, яка втомилась вислуховувати нарікання. На жаль, те, що обіцяло керівництво «Аміли» кілька місяців тому під час подібної наради, так і не відбулось – досі однією з найпроблемніших центральних вулиць міста залишається щойно відремонтована Ковельська, – зазначив перший заступник міського голови Ярослав Матвійчук. – Адже якістю виконаних робіт місто, м’яко кажучи, не задоволене.

З переліком наявних недоліків ознайомив присутнього на зустрічі керівника Служби автомобільних доріг Волині Анатолія Посполітака начальник управління ЖКГ міськвиконкому Віктор Фіщук. На думку керівника житлово-комунального господарства міста, найкращим технаглядом для дороги є звичайнісінький дощ. Тож злива, яка напередодні щедро окропила Володимир, виявила усі дефекти відремонтованої дороги – у багатьох місцях утворились чималі калюжі та підтоплення, адже чимало зливних решіток каналізації і досі залишаються під асфальтом, а у ті, що залишились, вода чомусь не потрапляє. Окрім цього, залишає бажати кращого і облаштування так званих заїзних «кишень» вздовж вулиці Ковельської.

  – Заїзні «кишені» біля міського казначейства та податкової працівники фірми-підрядника облаштовували близько 12-ї години ночі вже охололим асфальтом, який їм так і не вдалось вкатати. Крім цього, вибоїни на дорозі утворюються через те, що люки колодязів інженерних мереж не піднято до рівня нового асфальтного покриття. Із 46 таких люків наразі залишилось 42, а щодо липневих решіток, то з 16- ти залишилось  лише 10,

– зазначив Віктор Фіщук, звітуючи про виявлені дефекти виконаних «Амілою» робіт.

Для начальника Служби автомобільних доріг Анатолія Посполітака ремонт Ковельської у Володимирі – теж  чималий головний біль. Адже вплинути на фірму, яка торік виграла тендер, надзвичайно складно. Утім обласні дорожники намагаються діяти у межах законодавства. Зі слів керівника Служби, минулого тижня спеціалісти лабораторії взяли проби асфальтного покриття відремонтованої вулиці для дослідження, в результаті чого виявили брак у щільності асфальтобетону. На основі цього складено припис, тож доки недоліки не буде ліквідовано, то приймати дорогу в експлуатацію та розраховуватись з підрядником ніхто не буде, – запевнив Анатолій Посполітак.

Власний дефектний акт на основі візуального обстеження виконаних робіт склала і робоча група з числа активних містян. Документ із зауваженнями та вимогами, який носить рекомендаційний характер, вручив керівнику Служби автодоріг області громадський  активіст Тарас Сватко. Далі, аби на власні очі пересвідчитись у наявних недоліках, учасники наради проінспектували вулицю Ковельську, пройшовши пішки від її початку у центрі міста і аж до військового містечка.

Після годинної пішої прогулянки у стінах міської ради відбулось підбиття підсумків зустрічі – Ярослав Матвійчук передав усі документи та фотоматеріали з виявленими дефектами та вкотре звернувся до Анатолія Посполітака та директора департаменту інфраструктури та туризму ВОДА Івана Мирки з проханням вплинути на фірму-підрядника, яка повинна виправити недоліки своєї роботи.

Коли ж будуть усунуті дефекти наразі невідомо, адже «Амілі» доведеться переробляти першу ділянку на Ковельській лише після того, коли розпочнеться ремонт вулиці Луцької, щоб не було перепадів у асфальтному покритті. Тож наразі доведеться чекати закінчення тендерів, до яких нині Служба автодоріг підходить більш  прискіпливо – зокрема, поставили жорсткіші умови і навіть відхилили одного з можливих претендентів із сусідньої Білорусії, досвід роботи якого невідомий. Брестська будівельна компанія у зв’язку з цим написала скаргу, яка зараз перебуває на розгляді у Антимонопольному комітеті. Тож вирішення питання дещо затягується у часі.

Торкнулись під час зустрічі і проблем інших доріг державного значення у Володимирі-Волинському – Зимнівської та Степана Бандери, де необхідно хоча б підлатати ями, адже пересуватись транспортом цими вулицями надзвичайно складно. На що Анатолій Посполітак лише розвів руками, мовляв, робимо усе можливе, адже коштів обмаль – до кінця року у розпорядженні Служби автодоріг  лише 29 мільйонів гривень, що є просто каплею у морі в порівнянні з реальними потребами. Тому керівник Служби автодоріг запропонував місцевій владі  розв’язувати цю проблему на умовах співфінансування.

Тетяна ІЗОТОВА.

  

comments powered by HyperComments
- реклама -