На головну Новини Bereza&Co: з любов’ю пошитий дитячий одяг устилузькими майстринями

Bereza&Co: з любов’ю пошитий дитячий одяг устилузькими майстринями

26

Іще кілька місяців тому устилужанки Віта Береза та Оля Костюк шили стильні та яскраві захисні маски та безплатно відсилали їх по всій Україні тим, хто цього потребував найбільше, а тепер вони завойовують вітчизняний ринок дитячої фешн-індустрії із новоствореним брендом Bereza&Co.

Усе почалось із маленької чорної сукні та захисних масок

- реклама -

Віта Береза мешкає в Устилузі лише останні три роки. Уродженка шахтарського Нововолинська каже, що вона тут «у невістках», а досі з чоловіком жили і працювали у столиці. За фахом Віта – дизайнерка  одягу, вивчала тонкощі цієї професії в університеті,  а почала її опановувати з дитинства, коли самотужки конструювала та перешивала старий одяг. Так склалось, що все її життя так чи інакше пов’язане із одягом – в університеті вчилась, як розробляти та шити його, працювала у фірмовому магазині одягу, а після закінчення вишу Віта, як і більшість її однокурсників, створила власний бренд, під яким разом із партнеркою шила купальні костюми. Молодий український бренд проіснував лише три роки, проте не лишився непоміченим –  минулого року на конкурсі краси Міс Україна конкурсантки виходили на подіум у блакитних та жовтих купальниках, які пошила  Віта Береза.

На відміну від своєї коліжанки, Ольга Костюк майже все життя живе в Уситилузі. Народилась тут, закінчила школу, а після того, як здобула у Луцьку спеціальність дипломата, повернулась до рідного прикордонного містечка, де протягом кількох років працювала в Устилузькій міській раді. Ольгу в місті знають завдяки її активній громадській діяльності, адже 27-річна дівчина часто долучається до різних місцевих ініціатив та акцій.

Обидві яскраві, творчі та розумні молоді жінки довгий час були знайомі лише заочно – кажуть, що товаришували у соціальних мережах, а перше більш тісне спілкування відбулось за день Нового року, коли Оля принесла до Віти свою маленьку чорну сукню, яку потрібно було оперативно припасувати по фігурі.

– Мене тоді дуже здивувало, що Віта не зробила жодних мірок, як це зазвичай роблять у ательє, а просто кинула на мене швидкий погляд, а вже наступного дня я забирала готову сукню, яка ідеально лягла по фігурі! І це при тому, що сукня була непростого крою – з корсетом та чашечками. Раніше я не раз шила на замовлення, але ніколи, навіть після кількох примірок, речі так мені не пасували, – захоплено розповідає Оля.

Але їхня дружба зав’язалась навіть не після цього випадку, а через декілька місяців, коли в Україні почався суворий карантин у зв’язку із пандемією коронавірусу. Оля Костюк започаткувала акцію із пошиття захисних масок, які тоді були на вагу золота в аптеках і навіть у медичних закладах. До цієї ініціативи долучилась і Віта. Пошиті вироби безплатно відправляли по всій Україні. Протягом двох тижнів дівчата пошили понад тисячу масок, тканину на які купували за власний кошт та благодійників, котрі хотіли їм допомогти.

Кажуть, попит був шаленим, адже репости допису розійшлись соцмережами по всій країні. Стильні кольорові маски, пошиті в Устилузі, невдовзі носили не лише на Волині, а і на Донеччині  та у багатьох інших куточках країни, звідки благодійницям надсилали веселі селфі.

У ході такої співпраці дівчата почали тісніше спілкуватись та більше дізнаватись одна про одну. Як з’ясувалось, у них дуже багато спільного – це і любов до модного одягу, адже якщо Оля змалечку любила вбиратись у гарні сукенки, які змінювала по декілька на день, то Віта їх залюбки вигадувала та шила. Вони обидві вродливі та високі на зріст, що дало можливість спробувати себе у моделінгу – Оля навчалась у модельній школі Марини Занюк у Луцьку, знімалась для журналів та обкладинок глянцю, а Віта у студентські роки працювала моделлю на Українському тижні моди та знімалась у рекламі.

А ще дізнались, що мають схожі мрії та прагнення. Одна з таких – започаткування власного бренду одягу. Майже одразу зійщлись на тому, що одяг має бути саме дитячим, адже придбати гарні та якісні дитячі речі за доступними цінами в Устилузі чи Володимирі – місія, котру неможливо виконати. Як мама 6-річного хлопчика Віта про це знає із власного досвіду, зі схожою проблемою не раз стикалась і Оля, котра має багато племінників та похресників.

Привчати до гарного одягу, як до хороших манер, треба з дитинства

Від задуму до реалізації минуло зовсім небагато часу і вже у квітні дівчата почали розробляти перші моделі суконь для маленьких принцес, займались закупівлею тканини та пошуком студії для майбутньої фотосесії. Дуже багато уваги дизайнерки приділяли найдрібнішим деталям як у викройках одягу, котрий має бути не лише стильним, з натуральної тканини, а і практичним та зручним, а ще до дрібниць продумували стиль фотосесії, де в якості моделей знімались  маленькі донечки їхніх друзів. Світлини з одягом першої колекції новоствореного бренду Bereza&Co з’явились у соцмережах у перший день літа, і відтоді неймовірно ніжні сукенки зі штапелю почали розлітатись, неначе гарячі пиріжки. А справжнім бестселером стала білосніжна сукня у стилі бохо.

За короткий термін засновницям бренду довелось опанувати усі тонкощі інтернет-маркетингу та просування бізнес-сторінки в інстаграмі. Зате результат плідної праці не забарився – всього за три місяці сторінка @bereza_store набрала в інстраграмі майже 15 тисяч активних підписників. Яке ж було здивування дівчат, коли в липні на оголошений ними конкурс на обличчя бренду відгукнились одразу п’ять тисяч охочих! Після довгого та кропіткого відбору спинились на світлині 4-річної лучанки Адель, котра і стала переможницею конкурсу і невдовзі візьме участь у зйомках.

Процес створення нових моделей одягу у Bereza&Co відбувається досить повільно, зізнається Віта. А все тому, що перш, ніж запустити річ у продаж, її дуже довго тестують, починаючи з тканини, яку спершу перуть і прасують, а вже тоді шиють модель, яка в процесі може перероблятись кілька разів. Аж доки річ не стає абсолютно ідеальною у всіх сенсах, її не пропонуватимуть своїм клієнтам.

– Наша ціль – вивести на ринок України продукт, який буде доброякісним та недорогим по вартості. Хочемо, щоб наш одяг був доступний усім – і жителям мегаполісів, і маленьких містечок та сіл, де взагалі немає ніяких магазинів, – зазначає Віта і одразу ж демонструє сукні та сорочки осінньої колекції. – Ось, погляньте, що у нас відбувається зсередини… Зазвичай виробники економлять на підкладці, використовуючи дешевшу синтетичну тканину, а в нас однакова тканина, що зовні, що всередині. Окрім цього, ховаємо усі шви, дотримуючись високих стандартів пошиття одягу. Тому за це абсолютно спокійні.

У Bereza&Co використовують натуральні тканини італійського, польського та корейського виробництва. Розмірна сітка дитячого одягу – від 80 до 140 сантиметрів, проте приймають дівчата замовлення і на пошиття одягу для дорослих за індивідуальними мірками. До речі, сукні для маленьких принцес від Bereza&Co дуже припали до душі і їхнім мамам, тож цього літа частенько доводилось шити фемелі-луки в одному стилі.  За чотири місяці роботи дівчата жодного разу не отримували нарікань щодо якості пошиття. Особливо приємно, коли,  придбавши одну річ, клієнти повертаються до них знову і знову, рекомендуючи вироби Bereza&Co усім своїм знайомим.

Восени у новій колекції бренду з’явились перші моделі одягу для юних джентельменів –  смугасті і білі з бавовни та м’якенькі картаті сорочки з байки. Щодо останньої моделі, то вона чудово пасуватиме і дівчаткам, кажуть дизайнерки, адже спеціально зробили її у стилі унісекс. І тепер сорочки у клітинку стали іще одним бестселером їхнього бренду.

Привчати до гарного одягу, як і до хороших манер, варто з дитинства, упевнені засновниці бренду, а відтак стараються щосили, аби їхні вироби дарували щастя всім, хто їх носитиме. Переконані: маленькі клієнти відчувають, що одяг пошитий з любов’ю, тому він стає найулюбленішим у гардеробі юної модниці чи модника.

Попереду у молодих та амбіційних засновниць бренду дитячого одягу чимало планів, пов’язаних з розвитком та розширенням виробництва і продажів. Інтернет-магазин bereza_store наразі працює і з оптовими закупівлями і за системою дропшиппінг.

Жити у центрі Всесвіту

Насамкінець нашої розмови не стримуюсь, аби не запитати у дівчат чи не тісно таким творчим та яскравим особистостям у маленькому Устилузі. Адже не секрет, що талановита молодь зазвичай шукає щастя у великих містах.

– Не втомлюємось завжди і всім повторювати, що неважливо де ти живеш: у селі чи місті, адже обмежень для реалізації не має жодних. Завдяки інтернету доступні усі ресурси як для опанування нових знань, так і для роботи і навіть започаткування власного бізнесу, – одразу відказує Віта.

– Я ніколи далеко не від’їжджала від рідного Устилуга, попри те, що мала такі можливості, – додає Оля, – адже для мене це містечко без перебільшення – центр Всесвіту. На жаль, далеко не усі устилужани цінують те, де вони живуть. Проте, вважаю, всесвітньовідомий композитор Ігор Стравінський недаремно тут оселився, творив тут, відпочивав і навіть зустрів свою долю. Завжди можна шукати місце, де тобі буде краще, але так і не віднайти його. Тому якщо тобі добре у рідному, хай навіть невеличкому містечку, якщо ти можеш тут надихатись та реалізовуватись, то не варто їхати до мегаполісу у пошуках примарного щастя.

Тетяна ІЗОТОВА.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

19 − 12 =