Новини

Два варіанти як основну устилузьку проблему розв’язати

Архів
59 переглядів

У  понеділок  голова ОДА Володимир Гунчик  провів виїзний прийом громадян в Устилузькій об’єднаній територіальній громаді.

 А  перед цим разом головою райдержадміністрації Наталією Василець та депутатом обласної ради Валерієм Дібровою  вони відвідали нещодавно відкритий дитсадок у  Зорі та школи в  П’ятиднях і  Устилузі.

В Устилузькій міській раді на обласного керівника  вже чекали близько трьох десятків мешканців громади,  більшості з яких  боліла далеко не нова  проблема черги автомобілів на митному переході “Устилуг-Зосін” та виведення сервісної зони за межі міста.  Не так давно відбулася представницька виїзна нарада, де обговорили санітарний стан прилеглої території до пункту пропуску і методи врегулювання черги,  був складений протокол, згідно якого було розроблено ряд варіантів вирішення  цього питання. Перед зоною митного контролю, мали встановити інформаційний стенд щодо організації руху автомобілів, а безпосередньо у самому місті знаки «Стоянка заборонена» та «Обмеження швидкості руху 40 км.»,   відділам  поліції і  прикордонникам рекомендували налагодити взаємодію щодо недопущення скупчення транспортних засобів перед пунктом пропуску «Устилуг» (не більше 10 машин).

Голова ОДА вкотре пообіцяв устилужанам, що проблема митної черги та неконтрольований в’їзд у місто автотрансторту будуть розв’язані.

 Є два варіанти  для цього – зазначив Володимир Гунчик. – Перше – ми у цьому році запускаємо проект  ремонту дороги Володимир-Волинський – Луцьк і в рамках ще один  – “Кордон. Устилуг – Володимир-Волинський”, з яких один фінансується за кошти держбюджету, інший – за кошти ЄС). А інший – добудовуємо міст та створюємо сервісну зону за межами міста.  Хочу порадитися із громадою –  варто  створювати нову сервісну зону, чи краще добудувати об’їзну дорогу і створити її там. Жителі  міста  одностайно  підтримали  другий варіант.

Коментарі
Теги: Володимир Гунчик, митниця, Устилуг, Устилуг-Зосін
Поділитися
Головні новини
Реклама
keyboard_arrow_up