Новини

Готуватись до ЗНО легше, коли знаєш, чого хочеш

Архів
3 переглядів

  Реєстрація на участь у ЗНО цього року триватиме до 25 березня. Не кожен ще визначився та обрав необхідні йому предмети для тестування, не кожен вже знає, по якому шляху піти.

У такому випадку зазвичай деколи виручає жива зустріч із конкретним навчальним закладом. Отож четверо учнів 11-А ЗОШ № 5 Наталя Іщенко, Софія Попова, Іван Федорук та Ольга Шавала, коли заступник директора школи Олександр Тарасюк запропонував відвідати Школу бізнесу при Луцькому національному технічному університеті, не вагались. На чотири дні вирушили туди, познайомились зі студентами, викладачами, підприємцями, кожен з яких досяг успіху у своєму бізнесі.

ЛНТУ зібрав 136 учнів із різних навчальних закладів, з різних міст та сіл Волині. Усіх поділили на п’ять команд, залежно від запропонованих напрямків, кожен потрапив на спеціальні лекції та тренінги. Усім дали можливість розглянути справжній бізнес-кейс, створити власний бренд і розробити для нього різні види реклами, розподілити гроші на маркетинг. Переважно, розповідають одинадцятикласники, учні брались «продавати» солодощі. Зрештою, і переміг у змаганні розроблений однією з команд бренд «Ням-Ням».

Запам’ятається надовго зустріч з лідером луцької громадської організації «Молодіжна платформа» Захаром Ткачуком. Він навчав, як, для представлення свого бренду, правильно готуватись до публічного виступу, як розподілити на нього час, не збиватись і не боятися публіки.

Особливо сподобались екскурсії на підприємства «Теремно-Хліб», «Тигрес», «Едельвіка», у Приватбанк і Ощадбанк. Там розповідали про суть кожного з бізнесів, як він розпочинався, завдяки  чому розвивається.

Бізнес-тренер Роман Хорзовий, засновник розважально-оздоровчого комплексу «Mojo Hall»,  розповів  школярам про причини, які заважають успіху, закликав не зациклюватись на досягнутому, не лінуватись, учитись на помилках, старатись працювати в команді, чути кожного, хто поруч. Показав, із чого вже можна будувати бізнес, де рекламувати й розкручувати бренд, наприклад, у мережі Інстаграм. А головне – починати з того, у чому справді розумієшся, що самого тебе цікавить.

Отже, вражень і знань у кожного побільшало. Додалось і друзів, адже довелось жити і спілкуватись поруч із уже студентами, п’ятикурсниками. Сподобалось навіть оформлення аудиторій. У підсумку, кожен замислився над тим, а чи не спробувати вступити саме до цього вишу. Навіть якщо досі думав зовсім про інший напрямок.

Світлана КОШИРЕЦЬ.

 

На знімку: учні 11-А ЗОШ № 5 Наталя Іщенко, Софія Попова, Іван Федорук та Ольга Шавала разом зі своїм учителем історії та економіки, заступником директора школи Олександром Тарасюком.

 

Коментарі
Поділитися
Головні новини
Реклама
keyboard_arrow_up