На головну Новини Ключ до успіху підприємців у добре підібраному колективі

Ключ до успіху підприємців у добре підібраному колективі

772

З торгового центру «Роксолана» на вулицю Роксолани переїхав відділ із побутовою технікою та годинниками, котрий працював в універмазі на третьому поверсі майже 20 років. Подружжя Віктора та Олени Сазонових дало назву «Victory» новому магазину,  де пропонують покупцям товар із високою якістю та широким асортиментом.

Торгова точка у ТЦ «Роксолана» дісталась Віктору у спадок від мами, яка розпочала цей бізнес ще на початку нульових. Школярем Віктор разом із братом-близнюком Володимиром допомагав  їй з торгівлею. А коли брати здобули вищу освіту та одружились, самі почали вести бізнес. Оскільки Віктору більше до душі побутова техніка та наручні годинники, то обрав собі саме цю нішу, в якій працює разом із дружиною Оленою уже десять років.

- реклама -

Знайти інше приміщення подружжя підприємців вирішило іще до того, як щодо «Роксолани» прийняли рішення про продаж,  адже у цьому  торговому закладі немає опалення, через що продавці працювали у неналежних умовах та й товар псувався від вологості та холоду. Відтак іще з січневого локдауну почали шукати інше приміщення, в яке переїхали у перші дні березня.

Після цього асортимент у магазині дещо розширився, додалась продукція нових європейських виробників. Олена постійно відстежує різні новинки на ринку побутової техніки і обирає товар на будь-який гаманець, але обов’язково гарної якості. До карантину подружжя часто відвідувало різноманітні виставки, де могли тестувати та наочно обирати товар.- Раніше у відділі в «Роксолані» та у «Каравані», де також продаємо техніку, у нас був однаковий товар, але зараз клієнти дуже вибагливі до асортименту, тому намагаємось постійно його розширювати та працювати із багатьма виробниками. Допомагаємо також підбирати товар, якого немає в наявності, і за бажанням покупця, замовляємо його зі складу, – розповідає Олена.

Магазин «Victory» підтримує зв’язок з усіма сервісними центрами, котрі надають інформацію щодо техніки, яку найчастіше здають у ремонт. І ті моделі, котрі швидко виходять з ладу та мають якісь проблемні місця, Олена та Віктор перестають замовляти, адже хочуть, аби клієнти якомога довше тішились покупкою.

А придбати у магазині «Victory» можна усе, що необхідно господиням чи господарям на кухні і у домі – різноманітну кухонну техніку від чайників, блендерів, міксерів, вафельниць, тостерів, кавоварок, грилю та мультиварок до мікрохвильовок, а також пилососи, теплотехніку, різноманітні плойки та фени.

Тут також пропонують настільні лампи і зволожувачі повітря. Можуть також привезти і габаритнішу техніку – холодильник, пралку чи духовку під замовлення. Підприємці планують розширення і переїзд у приміщення, де буде можливість обладнати виставкову залу для такого товару. Тим паче, що мають іще один напрямок роботи пов’язаний із ортопедичними  матрацами. Наразі замовлення на них приймають у магазині «Караван», що на вулиці Поштовій 1/5( біля ТЦ «Маяк»).

– Мене не перестає дивувати, що до сих пір до нас приходять покупці із запитанням, чи надаємо на товар гарантію. Адже за законодавством гарантія розповсюджується на усі технічно складні побутові товари тривалістю не менше, ніж пів року. Тому якщо вам кажуть, що гарантія на техніку лише 14 днів, або і взагалі її нема, то це обман покупців. Дивно, що ніхто цього не контролює, – зазначає Віктор. 

У разі потреби власники магазину «Victory»  можуть безплатно доставити товар додому. Запровадили цю послугу торік під час першого весняного локдауну, коли змушені були перейти у режим онлайн-торгівлі. Тоді, розповідає Олена, приймали замовлення телефоном і через соціальні мережі – демонстрували товар через відеозв’язок або ж привозили просто додому кілька варіантів на вибір. При чому не робили винятку, незалежно для суми замовлення, адже могли привезти додому як мультиварку, так і одну батарейку.

До речі, у «Victory» можна не лише придбати батарейки різних калібрів та ємкостей, а і здати вживані. Для цього у магазині обладнали спеціальний бокс. Віктор Сазонов каже, що вносить таким чином невеличкий вклад у збереження екології планети, і хоча вже неодноразово порушував перед місцевою владою питання централізованого збору батарейок та люмінесцентних  ламп у місті, воно так і лишилось невирішеним. 

Поціновувачі наручних годинників у «Victory»  можуть підібрати собі або ж близькій людині на подарунок чимало гарних виробів на будь-який смак та гаманець. Магазин є представником Київського годинникового заводу, який виготовляє високоякісні  вироби зі швейцарським механізмом під брендом KLEYNOD, тож надає гарантію та сервісне обслуговування. Тут хороший вибір і годинників британської торгової марки RoyalLondon та турецької DanielKlein. Вартість їх сягає кількох тисяч, проте в асортименті є продукція і за  демократичнішими цінами – до прикладу, годинники фірми Q&Qможна придбати за 500 гривень. 

– Дуже дешевих годинників не закуповуємо, бо вважаємо, що це радше біжутерія, яка слугує прикрасою, а не пристрій для визначення точного часу, – зазначає власник магазину.Наручні годинники – це улюблений товар Віктора, тому розповідати про особливості того чи іншого механізму може годинами. Йому варто лише кинути погляд на годинник, аби точно визначити, з якого він матеріалу та якої вартості.

Іще одним захопленням Віктора, який здобув вищу освіту за спеціальністю  «екологія і охорона навколишнього середовища»,  є вирощування саджанців плодових дерев, кущів і винограду. Придбати їх можна, перейшовши у групу «VictoryGarden»у фейсбуці.У їхньому сімейно-бізнесовому тандемі Олена відповідає за все, що стосується замовлення товару, співпраці із постачальниками та реклами у соцмережах, а Віктор узяв на себе бухгалтерію, звітність та  важку чоловічу роботу. В один голос кажуть: те, що практично 24/7 знаходяться поруч, аж ніяк не заважає їхній родині, адже за роки подружнього життя навчились розділяти робочі моменти від сімейних. Відпочиває подружжя під час подорожей Україною та Європою, де часто бували до карантину.

– Самі стараємось не порушувати карантинних обмежень і інших до цього привчаємо, – каже Олена. –  Кілька днів тому  наша продавчиня зробила зауваження клієнтам, котрі зайшли до магазину без маски, на що ті відреагували різко та одразу пішли геть. Та більшість  покупців дотримується законів та отримує позитивні враження від співпраці із нашим магазином.

Ключем до успіху бізнесу Олена та Віктор вважають не лише свою працелюбність та цілеспрямованість, і хороших  працівників, котрі лишаються з ними на багато років. Віктор каже, що йому не лише подобається надавати людям якісні послуги, а і створювати робочі місця. Він і інших підприємців закликає не боятись брати людей на роботу, адже без добре підібраного колективу, який обов’язково потрібно любити та цінувати, бізнесмену важко досягнути великого успіху.

Тетяна ІЗОТОВА.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

вісімнадцять − 2 =