На черговому засіданні виконавчого комітету Володимирської міської ради основним питання став звіт про виконання бюджету міської громади за перший квартал року.
За цей період до бюджету надійшло 120 мільйонів 410 тисяч гривень, з них до загального фонду – 113 мільйонів 801 тисяча, до спеціального – 6 мільйонів 609 тисяч. У порівнянні з таким же періодом попереднього року, без урахування військового ПДФО, надходження зросли на 15 мільйонів 426 тисяч гривень, або на 28,7%.
Уточнений план надходжень за власними доходами загального фонду виконано на 122 відсотки. Найбільше перевиконання з ПДФО – понад план отримано 6 мільйонів 501 тисячу гривень (на 18% більше), з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – на 471 тисячу гривень більше (на 47%), з єдиного податку – на 4 мільйони 705 тисяч гривень більше (на 63%), з плати за землю – ріст 286 тисяч гривень (на 7%). Водночас не виконано планових призначень з плати за надання адмінпослуг зв’язку зі зменшенням звернень громадян, у тому числі на оформлення закордонних паспортів.
Обсяг освітньої субвенції не забезпечив потреби, проте додатково профінансовані з бюджету 3 мільйони 719 тисяч гривень дали змогу сповна виплатити вчителям зарплату.
Видатків здійснено на 246 мільйонів 791 тисячу гривень. Найбільш питома вага припадає на міжбюджетні трансферти, з яких 129 мільйонів 313 тисяч спрямовано для військових частин, правоохоронних органів, СБУ та ДСНС. Видатки на освіту становлять 60 мільйонів 819 тисяч гривень, на житлово-комунальне господарство – 11 мільйонів 159 тисяч, економічну діяльність – 11 мільйонів 260 тисяч, на соцзахист – 8 мільйонів 774 тисяч.
Проведено капітальні видатки (без урахування міжбюджетних трансфертів) майже на 11 мільйонів 978 тисяч гривень, з них 3 мільйони 620 тисяч – на реконструкцію приймального відділення ТМО, 4 мільйони 680 тисяч – на придбання автомобіля КП «Володимирводоканал», мільйон 86 тисяч – на проєктно-кошторисну документацію та експертизу укриття ліцею ім. О. Цинкаловського, 2 мільйони 586 тисяч – на заходи тероборони.