На головну Молодіжка Майбутнє української музики: гутірка з Сергієм Строяном

Майбутнє української музики: гутірка з Сергієм Строяном

3

Фронтмен двох топових гуртів України «Чумацький шлях» та «Тартак» Сергій Строян під час фестивалю «Княжий» розповів,  як може розвиватися шоу-бізнес та що цьому сприяє.

Колись, згадує музикант, щоб молодий гурт став популярним, йому потрібно перемогти на конкурсі «Червона рута», і вже наступного дня він мав мільйонну аудиторія прихильників. Коли перелік телеканалів був обмеженим, трансляцію  музичних  конкурсів мимоволі дивилися майже всі, знайомлячись таким чином з артистами-початківцями. Продюсерам теж було вигідно брати гурти, які заявили про себе, та розвивати їх надалі.

- реклама -

Теперішні ж музичні конкурси, вважає Сергій Строян, не мають таких глядацьких аудиторій, отож саме фестивалі, на кшталт «Княжого», залишаються основною платформою для молодих гуртів, щоб заявити про себе. Зрозуміло, що  вони не забезпечують мільйонного охоплення відразу, але потрапляння в лайн-ап великих фестивалів гарантує появу певної кількості нових прихильників.

Проблемою молодих гуртів, як зауважує Сергій Строян, є відчутність сформованого середовища, а також достатньої кількості музичних продюсерів, готових вкладатися у розвиток гурту. «Розкруткою» мусять займатися самі музиканти, і лише зараз вони починають робити це на належному рівні. Втім, для цього потрібно декілька передумов, зокрема – інвестиції, адже, не маючи коштів, молодий гурт не можу ні записати пісні, ні зняти кліп.

Інколи на допомогу приходять гучні перемоги на великих конкурсах, які проводяться за межами України. Так влітку 2019 року «Чумацький шлях» посів четверте місце на міжнародному конкурсі молодих команд «Battle Metal», який щорічно проходить в рамках знаменитого німецького фестивалю важкої музики «Wacken Open Air». «Про нас тоді навіть на ТРК Україна зробили сюжет. От уявіть, що ми мали зробити, щоб про нас заговорили на всеукраїнських відомих каналах. Такі інфоприводи, як презентація нового кліпу чи випуск альбому, їм нецікаві, бо те ж саме робить ще сотня інших гуртів», – підкреслив фронтмен «Чумацького шляху».

Строян поділився припущеннями щодо майбутнього української музики: «Гурти навчаться створювати собі маленькі продюсерські центри, згодом прийдуть до об’єднання і лише тоді створять серйозний вплив і можливість для молодих гуртів. Імовірно, шукатимуть нові формати виходу на широку аудиторію: можливо, зараз є більше сенсу записати відео в ТікТок і швидко здобути популярність, аніж витрачати кошти на зйомки кліпу і його ротацію? Старі правила вже не діють, за новими ще не всі навчилися грати, але зміни невідворотні. Можливо,  музика  незабаром стане дуже нішевою, але вона існуватиме. Для музикантів актуальна порада:  хочеш стати популярним – стань блогером».

Для того, щоб досягати успіху і популяризувати свою творчість, треба знати певні алгоритми, каже Сергій Строян і наводить приклад свого батька: «Він про Alyona Alyona, але він не може наспівати жодної її пісні. Як таке трапляється? Це правильно побудований піар, схема, яку розуміють її піарники, – як розкрутити артиста, не «крутячи» його пісень. Про неї говорить вся країна, і коли її запрошують на концерт, піде все місто, навіть якщо не знатиме нічого з її творчості».

Щоб розвивалася українська музика, підсумовує Сергій Строян, слід розвивати довколамузичне професійне середовище – менеджерів, продюсерів, піарників.  Артисти створюють контент, і доволі високого рівня. Потрібні ті, хто зуміє його продати.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

сім + два =