
У приміщенні КП «Туристично-інформаційний центр» зібрались представники місцевого бізнесу, аби обговорити питання розміщення міського туристичного логотипа в загальному доступі та виготовлення сувенірної продукції.
Директорка ТІЦу Ірина Ковальчук ознайомила представників закладів харчування, рекламного бізнесу, підприємств “Мікроклімат” та “Аватон” з розробленим бренд-буком та туристичним логотипом Володимира.
Підприємці обговорили можливі шляхи залучення їхнього бізнесу до популяризації туристичного логотипа. Для прикладу, підприємство “Аватон” розгляне технічну можливість нанесення лого на рушники, “Мікроклімат” використає логотип при розробці дерев’яних конструкторів, а ресторан “Вулик” доповнить туристичною символікою міста подарункові продуктові кошики. Таким чином домовились про популяризацію логотипа міста та взаємовигідне просування місцевих виробників.
