На головну Новини Оголосили тендер на зйомку промо-ролика

Оголосили тендер на зйомку промо-ролика

44

   З-поміж проектів-переможців бюджету участі лише один наразі лишився нереалізованим –виготовлення промоційноговідео-ролика про місто. Днями тендер на зйомку такого відео з використанням новітніх технологій і титруванням українською й англійською мовою оголосило управління культури і туризму міськвиконкому на сайті публічних  закупівель Prozorro.

Очікувана вартість робіт – 70 тисяч гривень, строк виконання – з 12 жовтня по 16 листопада. Аукціон розпочнеться  після 4 жовтня. До участі у ньому запрошують ліцензійованих суб’єктів господарювання.

- реклама -

Основною метою створення проморолика є популяризація Володимира-Волинського як туристично, культурно, гастрономічно та  інвестиційно привабливого міста, для привернення уваги широкого кола туристів та інвесторів з України та усього світу. Показати сучасне, українське обличчя міста: не лише історично визначне, а й молоде, модне, перспективне.  Проморолик буде спрямований на створення високого іміджу Володимира-Волинського на туристичній арені серед гостей, пересічних громадян та туристів не лише з України, а й з-за кордону.  А також коротко, але емоційно яскраво і сучасно  має представляти тисячолітню історію міста під час офіційних візитів зарубіжних делегацій, проведення конференцій, фестивалів, йдеться у «творчому завданні» для майбутніх виконавців проекту.

У тендерних умовах сформульовано і ряд вимог. Так ролик повинен створюватися у вигляді «живої» зйомки високої якості, у поєднанні з комп’ютерною графікою (виключно для свідчення цифр, деталей, нюансів) та з використанням сучасного музичного оформлення. З огляду на міжнародний масштаб використання відео презентації, запис відео повинен здійснюватися у найвисокоякіснішому форматі 4К, містити motiongrafics та анімаційні елементи. При зйомці знакових туристичних об’єктів обов’язкове використання аерозйомки.

Також ролик має бути оригінальним, унікальним, сучасним, носити лаконічний сенс та не містити плагіату, мати влучний тематичний музичний супровід. Інформація у відео має подаватися у формі коротких і чітких кліпових нарізок, об’єднаних єдиним способом монтажу.

У вимогах прописані і базові елементи відеоролику. Кожен з них, залежно від направленості, починається з загальної презентації найпривабливіших куточків міста з характерними краєвидами, мальовничими парками й алеями, з акцентом на історичних і сучасних будівлях, культурних та відпочинкових, а також спортивних об’єктах та видах активності, які глядач бачитиме з різних ракурсів, як із землі, так і з повітря. Понад усе, буде зосереджена увага на дружніх, привітних, високоосвічених та інтелігентних мешканцях міста Володимир-Волинський, а також на молодих, енергійних і симпатичних особистостях.

Відеофільм не повинен містити сцен насилля та сцен, які порушують законодавство України.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

чотири + 17 =