Оскільки побудова бренду громади можлива лише у синергії влади-громади-бізнесу, Володимирський фонд підтримки підприємництва «Бізнес-Центр виступив організатором зустрічі з підприємцями на тему використання ними туристичного логотипу міста.
Відділ міжнародної діяльності і туризму запросив до виступу на заході спікерів, які мають досвід у розробці та впровадженні стратегій розвитку туризму саме у колаборації з бізнесами. Так, Ігор Чава з Державної агенції розвитку туризму, який долучився до зустрічі онлайн розповів про досвід Дрогобича, Борислава та Черкаської області. Про конкретні вигоди для підприємців від створення туристичних продуктів та співпраці з туристично-інформаційним центром розповів консультант з питань туризму Волинської обласної ради Стас Ольшевський, навівши приклад імплементацію бренду «Волинь унікальна» і бізнесів Волині, які доєднались до його популяризації. Про взаємодію з туристично-інформаційним центром для реалізації брендованої продукції поінформувала його директоркаІрина Ковальчук.
Підприємців заохочували, щоб вони ставали амбасадорами бренду – першими у своїй ніші використовували лого громади, створювали туристичні «магніти», виготовляли сувенірку тощо. Туристичний логотип перебуває у вільному доступі на сайті Володимирської міської ради у розділі Місто – Символіка міста – опція “Завантажити”.