На головну Війна Подорож в 11 країн і ніч з Володимиром: у ТІЦі презентували стратегію...

Подорож в 11 країн і ніч з Володимиром: у ТІЦі презентували стратегію орендування

50

Упродовж минулого року місцеві експерти разом із консультантами Агенції туристичних ініціатив напрацьовували стратегію створення і просування туристичного бренду Володимира, покликаного привабити туристів у місто. Презентувати її планували на відкритті туристично-інформаційного центру, яке готували на 28 лютого. У цей день ТІЦ і справді відчинив свої двері, однак не для туристів, а для вимушених переселенців, на довгі місяці перетворившись на місце, де приймали внутрішньо переміщених осіб.

Зараз, коли потік людей, які втікають від війни до нашого міста, суттєво зменшився, тут зібралися музейники, працівники історико-культурного заповідника, закладів культури та інші дотичні до сфери розвитку туризму люди, аби ознайомитися зі стратегією орендування і поміркувати, які із запропонованих кроків, що не потребують фінансових вливань, можна втілити вже, не чекаючи завершення війни.

- реклама -

Директорка ТІЦу Ірина Ковальчук розповіла, що до розробки стратегії долучили консультантів Агенції туристичних ініціатив Олександра Малицького та Ігоря Чаву, оскільки вони мають досвід створення й успішного впровадження брендування інших невеликих міст – Дрогобича, Борислава, Ворохти тощо.

Також вони можуть поглянути на переваги і проблемні моменти міського туризму незамуленим поглядом стороннього спостерігача. «Олександр та Ігор працювали не лише в контакті з нами, а й самостійно досліджували місто – шукали інформацію в історичних джерелах, відслідковували згадки про відвідини Володимира в соцмережах, спілкувалися з місцевими жителями», – розповідає Ірина. Завдяки цьому виділили ряд сильних і слабких сторін, виходячи з яких, запланували роботу.

Так до слабких сторін віднесли те, що актив міста не обізнаний у розвитку туризму, муніципальні заклади не працюють у вихідні дні, в місті слабка готельна інфраструктура, більшість підприємців не бачить резону долучатися до змін, а мешканці поверхово знають історію свого міста. Сильними ж сторонами назвали бажання активу працювати, підтримку проектів міською владою, географічне розташування та, власне, багату історію Володимира.   

«Попри цікаве минуле, у Володимира досі немає єдиного історичного продукту. А наявні туристичні «магніти» не підлаштовані під потреби туриста», – зробили висновок експерти, маючи на увазі, зокрема, старовинні церкви, не завжди доступні для відвідин і проведення екскурсій. Відтак запропонували сконцентруватися на одному періоді – Київської Руси-України і Середньовіччя, та створити ряд туристичних «магнітів» (як об’єктів, так і подій), що не потребують надто великих фінансових впливань.

Першим кроком стратегії є створення зручної мапи для туристів – її працівники ТІЦу уже втілили і презентували на зустрічі. Також важливим моментом є створення інстаграм-сторінки найцікавіших артефактів, які можна побачити у Володимирі – експонатів історичного музею, витворів приватних колекцій тощо. Це також допоможе привабити до міста нових людей, особливо молодь, яка часто обирає маршрути своїх мандрівок, орієнтуючись на цікавинки, побачені в інстаграмі.

Стратегія передбачає і створення нових ексклюзивних туристичних маршрутів. Надзвичайно цікавим виглядає маршрут «Побувай в 11 країнах», концепція якого обігрує той факт, що за період існування Володимира він входив до складу 11 держав – від України-Руси та Галицько-Волинського князівства, до Речі Посполитої й СРСР. Відтак пропонується на кожен із цих періодів обрати певну історію та прив’язати до неї якийсь із об’єктів, які можна оглянути в місті. Подорож таким маршрутом не лише знайомитиме читачів із Володимиром, а й допоможе пригадати історію України.

Пропонується у рамках стратегії брендування і створення нових цікавих локацій та подій. До перших належить, зокрема, встановлення десяти щитів із князівськими, гетьманськими, шляхетськими гербами різних періодів, що мають стосунок до міста, відтворення у вигляді дерев’яних скульптур воїнів князівської дружини, створення вуличного музею руських постатей та музею бойових машин часів Київської Русі просто неба. Також у рамках промоції постаті князя Володимира, засновника міста, є ідея проведення різноманітних заходів, пов’язаних із ним, наприклад – ексклюзивної вечірньої екскурсії «Ніч із Володимиром». «Такі заходи, якщо їх проводити регулярно, скажімо, щомісяця, не лише приваблюватимуть людей, охочих побувати саме на цій події, а й спонукатимуть їх залишитися в місті на ніч, а отже – провести тут більше часу, більше побачити», – пояснює Ірина Ковальчук.

Важливою лишається і взаємодія не лише з туристами, а й з різними категоріями місцевих жителів. Скажімо, для тих, хто найчастіше комунікує з гостями міста,  а також для всіх охочих проведуть школу амбасадорів, на якій познайомлять з історією міста, найцікавішими об’єктами і навчать правильно їх презентувати. Цікавою й перспективною виглядає ідея створення мистецького хабу, який об’єднав би численних творчих майстрів і майстринь нашого міста і поєднав у собі функцію виставкового центру та середовища для проведення майстер класів. Утім, зауважили учасники зустрічі, треба добре поміркувати щодо того, в якому приміщенні такий хаб можна було б облаштувати.

У рамках стратегії пройшлися і по «больових точках», які роками загальмовують розвиток туристичної сфери. Це й загальна невмотивованість місцевого бізнесу змінюватися, створювати новий цікавий продукт, заточений під потреби туристів, і проблеми з вільним до винайму житлом. Консультанти з Агенції туристичних ініціатив впевнені, що налагодивши комунікацію з підприємцями і доклавши трохи зусиль, можна і ці перешкоди подолати – адже в Дрогобичі, приміром, кажуть вони, взагалі немає готелів, а туристи туди таки їдуть.

Звісно, поки триває війна, створювати інсталяція і проводити масштабні події ніхто не буде. А от зайнятися розробкою маршрутів та інстаграмом артефактів працівники ТІЦу разом з колегами планують уже найближчим часом. Тим більше, що досвід тісного спілкування з вимушеними переселенцями показав: наше місто цікаве багатьом людям, і йому є що показати.

Віталіна МАКАРИК.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

13 − 13 =