На головну Новини Рік кавового бізнесу від «СоffeeMotors»

Рік кавового бізнесу від «СоffeeMotors»

107

Ранок понеділка у кав’ярні «СоffeeMotors» зазвичай нічим не відрізняється від усіх інших, але тільки не цього тижня: після похмурих вихідних усіх раптом порадувало сонечко, й такою ж сонячною була атмосфера у закладі з нагоди першої річниці його роботи. Повітряні кульки прикрасили вхід і вікна, а лотерея знижок та розіграші приємно дивували відвідувачів.

Допоки розмовляємо про особливості кавового бізнесу із власником цієї затишної кава-точки Русланом Бормовим, спостерігаю також, як свою роботу справно виконує бариста Сергій. «Вам сьогодні з вишенькою чи карамелькою?», – посміхається він до постійного клієнта з особливими кавовими смаками, забавляє модельками машин маленького відвідувача, поки готується кава його мамі і какао сестричці, вітається просто через вікно з перехожими, які зупиняються розпитати, що за свято сьогодні. А ще – не втомлюється рекламувати нові коктейлі, рецептура яких вивірена й протестована спеціально до дня народження закладу.

- реклама -

«Тут практично завжди діє принцип Парето: 80 відсотків відвідувачів – постійні клієнти, яких ми знаємо, вже й вивчили їхні смаки, а лиш 20 – заходять з цікавості. Якщо подобається, то залишаються. У магазинах, до речі, так само», – пояснює Руслан Бормовий. Він розповідає, що один рік для бізнесу – це лише його становлення. Щоправда, бажання відмовитись від задуманого виникало, але…тільки в перший день, коли почав оббивати пороги різних інстанцій, щоб оформити належним чином документи. Втім, згодом все стало на свої місця. Руслан працює як підприємець, окрім цього, створив ще одне робоче місце, а у найближчих планах – відкриття нової кавової точки.

«Кавововий бізнес вигідний лише тоді, коли створена мережа, тому й плануємо розширення. Звичайно, негативно вплинув на справу двомісячний весняний карантин, коли обмеження були такі, що довелось зачинитись. Це ще добре, що товар у нас такий, який не псується. Сьогодні місто знову потрапило до «червоної зони», але, сподіваюсь, жорстких вимог до повного припинення діяльності кафе та барів не буде, адже це не вигідно ні власникам, ні клієнтам, ні місцевому бюджету», – ділиться роздумами підприємець.

Чому саме кава? Тому що у місті не так багато підприємців нею займаються, а попит на таку продукцію є, зазначає Руслан Бормовий. Він розповідає, що поштовхом до відкриття своєї справи стало бажання привнести європейську культуру споживання кави у місто.

«Кава – це не просто сьорбнути гарячий напій, це ритуал, церемонія…Це й момент приємного спілкування чи занурення у власні роздуми. Тому для «СоffeeMotors» ми розробили концепцію, витримали інтер’єр та усі деталі у одному стилі. Перш ніж започаткувати свою кав’ярню, довелось і трохи подорожувати, щоб подивитись, як працюють такі заклади у Франції, Австрії, Угорщині та Греції, вловити неповторну атмосферу маленьких сімейних кафе, до яких люди забігають, щоб прихопити чашку кави по дорозі на роботу, провести пів години часу після важкого дня чи просто призначають там зустрічі із друзями. Також я особисто вивчав особливості приготування різновидів цього напою, адже щоб запропонувати щось клієнту, треба самому в цьому розумітись», – говорить підприємець. Він зізнається, що сам любить каву різну – вибір може залежати від настрою чи погоди, інколи не проти  какао і гарячого шоколаду, які зазвичай тут готують для маленьких відвідувачів. А найбільш популярними, підсумовує він, є американо й капучино. Для вибагливих клієнтів розроблені цікаві рецептури коктейлів на основі кави, скажімо, «Бічерін» для тих, хто обожнює все італійське, надміцний «Флет-Уайт» для бадьорого ранку й популярний на усіх курортах Європи «Шейкерато».

Окрім цієї роботи у Руслана Бормового ще багато справ: після затоплення через несправність системи водопостачання треба привести до ладу приміщення ВПЦ «Третій полк», у якому веде військово-партіотичні заняття із дітьми та підлітками, улітку довелось на кілька тижнів відлучитись для проведення таборування «Рейнджер Кемп Україна», що вже кілька років поспіль збирає молодих людей з усієї України, які прагнуть гарту власної волі та характеру. А ще в цьому році він наважився на проведення курсів домедичної допомоги для працівників різних установ та організацій, до речі, підготовку та сертифікацію до них проходив протягом чотирьох років.

Але соціальна, громадська активність не просто мирно уживається із веденням власного бізнесу, а й доповнюють одна одну. Тож можемо лише  побажати підприємцеві успіху й добрих друзів, якими, завдяки його різновекторній діяльності, для нього стали уже багато володимирчан.

Юлія ПАШКОВА

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

20 − вісімнадцять =