На головну Новини Рік Щура-1972: Швидкий, вдумливий і готовий до змін бізнесмен Андрій Принда

Рік Щура-1972: Швидкий, вдумливий і готовий до змін бізнесмен Андрій Принда

147

Можливо, миші й бувають спокійними – коли спостерігають за чимось цікавим або відпочивають, та коли ідеться про їх робочий ритм, швидкість – це перша характерна ознака. Про це мимоволі думаєш, коли спілкуєшся з Андрієм Приндою: відповідає на запитання блискавично, жваво уміє оформити думку. Десь на вулиці також першою кидається в очі його стрімкість – серйозний або ж усміхнений, він завжди, здається, поспішає.

Це зрозуміло. Справ у підприємця не може бути мало. У бізнесі Принда давно, каже, що десь приблизно у 1996-му у нього був, по суті, перший у місті повноцінний приватний магазин – на площі. З 2000 року він усім нам відомий уже як власник магазину «Маяк» (на другому поверсі його невдовзі будуть готові приміщення під оренду, вище, на третьому, розміститься офіс самого директора). Справа Андрія Принди розширюється, розвивається, і в цьому, погоджується він, якраз допомагають йому притаманні «щуру» риси: уміння швидко орієнтуватись у ситуації, прорахувати її перспективу, цілеспрямованість, амбіційність, енергійність. Хоч з віком, каже, деякі з цих рис стають не такими виразними, як колись.

- реклама -

Щодо відсутності у «щурів» навичок керівника гороскоп у цьому випадку  помиляється. Бо і підприємницька діяльність Андрія Петровича, і його вже не перше депутатство у міській раді, і неодноразове перебування на лідерських позиціях різноманітних громадських організацій дають зрозуміти, що навряд чи він уміє пасти задніх.

Активне громадське життя не заважає Принді бути вимогливим у спілкуванні. Андрій товариський,  «але з нормальними, простими і щирими людьми». Він, будучи сам доволі енергійним чоловіком, уточнює: «Не люблю занадто активних, тих, хто прикидається тим, ким не є насправді, хто ліпить із себе бозна-кого, а на ділі є нікчемою».

Пишуть, що «миші» вперті. Та Андрій Принда не такий. Пояснює: «Вважаю, що коли щось не сильно вдається з першого разу, то краще цю ідею покинути або на пізніше відкласти, бо якщо ламаєш усе через коліно, потім буває ще гірше. Впертість – не моя риса. Авантюрність – також».

Він постійно черпає інформацію на виставках у Києві, Львові чи за кордоном, в інтернеті не «висить» у фейсбуку, а відвідує спеціалізовані сторінки відомих консалтингових фірм або ж, наприклад, сайти з відомостями про комерційну нерухомість. На усіх тих майданчиках завжди добре видно, що розвивається в Україні, що нового люди придумують, там діляться досвідом, здобутками. Можна і для себе якусь ідею почерпнути.

Звичайно, як досвідчений підприємець, Принда і сам міг би навчати початківців. Якби запропонували прочитати для них лекцію, що б їм передусім порадив, запитую? І він каже про вдумливість. «Все обдумувати, все планувати треба, витрачати багато паперу, обвішувати стіни схемами, графіками, своїми планами, ідеями. І через добу-дві-три подивитись на це свіжим поглядом і визначитись: що тут можна порвати, викинути, а на що не пошкодувати свого часу і втілити в життя», – відповідає.

На думку Андрія Принди, найбільше виграє той, хто щось зробив уперше, хто більше послуг запропонував клієнту, хто виконав їх швидше і якісніше. Хто мавпує, переписує в когось меню чи асортимент, як це буває, може, і заробляє щось потім, але все одно у підсумку програє, вважає мій співрозмовник. «Треба йти вперед, змінюватись-змінюватись-змінюватись і тільки так можна вижити у бізнес-середовищі», – переконаний він.

Світлана КОШИРЕЦЬ.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

пять × 1 =