На головну Війна Троє підприємців торгуватимуть влітку у парку «Слов’янськім”

Троє підприємців торгуватимуть влітку у парку «Слов’янськім”

112

Відбувся конкурс на право встановлення відкритих літніх майданчиків та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного призначення сезонного характеру для підприємницької діяльності на території парку “Слов’янський” у  Володимирі.

Протягом періоду, відведеного для подання документів,  таким видом торгівлі зацікавилось п’ятеро підприємців. Торгівля на літніх майданчиках у парку організовується вперше у нашому місті і триватиме вона по 15 жовтня. 

- реклама -

На конкурс повний пакет документів подали три підприємці, пропозиції яких , щодо цін, асортименту продукції, послуг, креативні акції та розважальні програми, варіанти оформлення своїх торгових майданчиків розглянули члени конкурсної комісії. Так,  у планах Вікторії Бондарук та закладу “Пан млинець” реалізація  млинців з начинками в асортименті, гарячих напоїв, молочних коктейлів, морозива, а також   акції і розіграші продукції у вихідні дні, кульки і солодощі для малечі, майданчик зі столиками, квітами, освітленням.

Сергій Бучак та заклад “Солодкі покатушки” запропонував продаж  попкорну, цукрової вати, газованої води, кави і кавових напоїв, прокат дитячого електротранспорту, батут, проведення конкурсів, анімаційних програм спільно з іншими орендарями, бонусні пропозиції для клієнтів, а також виявив бажання оформити торгову точку у власному брендованому стилі.

Підприємиця Вікторія Чорногор  з числа внутрішньо переміщених осіб заявила про наміри реалізації м’якого, смаженого морозива, хот-догів, бургерів, солодкої  вати, попкорну, свіжих фруктів, прохолодних газованих напої, розповіла про свої  варіанти анімаційної програми.

Напрацьовано кілька пропозицій на майбутні сезони організації подібної торгівлі. Сергій Бучак зауважив, що кожен підприємець планує свою діяльність на перспективу, тому цьогорічним конкурсантам хотілось би, щоб їхня першопрохідність  у облаштуванні літньої торгівлі у парку стала для них бонусом у майбутніх сезонах, оскільки зараз на підприємців лягають значні витрати з електрофікації та облаштування локацій.

Рятувальники звертали увагу на дотримання правил безпеки, члени архітектурно-містобудівної ради висловили своє бачення щодо художнього оформлення орендованих площ і рекомендували залишити дерев’яні будиночки у традиційному вигляді, привівши їх до ладу, без використання кольорових банерів і пластику.

На завершення  підприємцям побажали  вдалої  торгівлі, задоволених клієнтів і щедрого виторгу.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

пять × 2 =