«Володимир-Волинська птахофабрика» зменшила постачання продукції на зовнішні ринки після початку повномасштабного вторгнення. Про це розповів її власник Дмитро Добкін в інтерв’ю AgroTimes.
«Частка експорту нашої продукції від загального обсягу виробництва до повномасштабного вторгнення коливалася в межах 4-5 відсотків. Після повномасштабного вторгнення впала приблизно до двох. Така зміна відбулася через блокування морських портів, а також ціновий чинник, оскільки експорт м’яса птиці транзитним коридором через ЄС не є таким рентабельним, як попередній логістичний шлях морем», — пояснив він.
Дмитро Добкін зазначив, що виробництво більшою мірою орієнтоване на українського споживача.
«Для нас український ринок є цікавим і перспективним. Він досить динамічний. До того ж український споживач досить вибагливий, він потребує і вимагає якісних продуктів, і це саме те, що ми хочемо йому давати. Ще дуже гострим у нашій країні є питання продуктової безпеки. Тому дуже важливим є стабільне виробництво харчових продуктів», — сказав він.
«Володимир-Волинська птахофабрика» займає близько 5 відсотків українського ринку курятини. Інфраструктура фабрики складається з 100 пташників, забійного цеху і комбікормового заводу