«Проєкція освітнього маркетингу на реформування освіти громади» – такий семінар-практикум проведено на базі ліцею ім. О. Цинкаловського для керівників ЗЗСО.
Він розпочався виступом кандидатки економічних наук, доцентки кафедри маркетингу ВНУ ім. Лесі Українки Алли Лялюк, яка наголосила на важливості поняття «освітній маркетинг» і його системних впливів на побудову успішного закладу. Олег Фасоля – кандидат педагогічних наук, експерт шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації України» продемонстрував моделі реформування старшої школи у можливій віддаленій і близькій перспективі. Проведене науковцем-практиком анонімне експрес-опитування дозволило зробити висновок, що менеджери громади відносно готові до прийняття рішень.
Випускниця ліцею № 2, нині співробітниця кафедри педагогіки і психології Нью-Йоркського університету Ірина Надюкова, яка має досвід навчання і досліджень у семи країнах світу, заінтригувала презентацією з відео-екскурсією американською школою для старшокласників.
Директор ліцею ім. Олександра Цинкаловського Олександр Романюк розповів про передумови, можливості і перспективи створення академічного ліцею у Володимирі та продемонстрував проєктну документацію майбутнього укриття. Його заступниця Олена Процюк проаналізувала досвід створення профільних напрямків у закладі, їх результативність.
Директор міжшкільного ресурсного центру Володимир Данилюк розповів про можливості вибору додаткових програм для розвитку старшокласників і отримання корисних навичок для життя у соціумі. Начальниця відділу освіти управління з гуманітарних питань міськвиконкому Наталія Митошоп окреслила позицію міської влади щодо можливості побудови успішного освітнього простору у громаді. Про це інформує консультантка ЦПРПП Мирослава Стольницька.