На головну Новини Залізничні перспективи прикордонного регіону

Залізничні перспективи прикордонного регіону

76

У облдержадміністрації відбулася зустріч з представниками «Укрзалізниці», де обговорили реалізацію двох важливих для розвитку області інвестиційних проектів.  Це електрифікація та модернізація двох дільниць «Ковель – Ізов – Держкордон» та «Ковель – Ягодин – держкордон».

Електрифікація широкої колії «Ковель – Ізов – держкордон» матиме великий економічний проект, адже дозволить збільшити тоннажність потягів з п’яти до шести тисяч тонн і зменшити на три години проходження кордону, оскільки відпаде необхідність заміни електровозів та тепловози, а це призведе до збільшення пропускної спроможності вдвічі. Проект реалізується за рахунок власних коштів АТ «Укрзалізниця». Термін виконання – 2020-2024 роки. Роботи вже розпочато, але на  вони призупинені через пандемію коронавірусу.

- реклама -

Головна перевага полягає в тому, що «широка» колія з Ковеля через станцію Ізов заходить на територію Польщі майже на 500 кілометрів (78,69 % залізничного вантажопотоку між Україною та ЄС).

Другий проект – електрифікація «Ковель – Ягодин – держкордон», який матиме великий соціальний ефект, адже дозволить запустити пасажирські поїзди та створити надійне залізничне сполучення з країнами ЄС, реалізація якого планується на 2024 рік.

Голова облдержадміністрації Юрій Погуляйко порушив питання про відновлення курсування потяга «Ковель-Хелм». А представники «Укрзалізниці» звернулися з проханням посприяти, аби органи місцевого самоврядування заплатили компенсацію за перевезення пільгових категорій населення. Про це повідомляє управління інформаційної політики та цифрової трансформації ОДА.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

20 − три =