Підбито підсумки першого етапу конкурсу на розробку логотипу та слогану Зарічанської ОТГ. Загалом на конкурс було подано десять пропозицій, з яких робоча група обрала шість. Роботи фіналістів оприлюднили на сайті громади з метою проведення опитування думки жителів та онлайн-голосування.
Голосування триватиме протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення робіт на веб-сайті ОТГ та fаcebook-сторінці громади – до 22 липня. Конкурсна робота, яка набере найбільшу кількість голосів в онлайн-голосуванні, стане переможцем конкурсу. Її автор отримає грошову винагороду у тисячу гривень.
Головна вимога організаторів конкурсу – логотип повинен асоціюватися з Зарічанською ОТГ, адже використовувати його будуть у рекламних, комунікаційних та інших заходах, а також наноситимуть на різноманітні предмети, матеріали, наприклад, друковані видання та сувенірну продукцію для формування позитивного іміджу громади в Україні, а згодом і за кордоном.