Новини

Знавці віконної справи від «Євродек-М»

Архів
5 переглядів

Компанія «Євродек-М» називає своїх фахівців майстрами віконної справи, та перелік товарів і послуг, які вона пропонує, набагато більший. На ринку Волині вони представлені уже понад 20 років, а володимир-волинська філія невдовзі відзначатиме своє десятиріччя.

Усі ці роки біля керма володимирського підрозділу Ольга Салабай, за цей час їй вдалось зібрати хорошу команду спеціалістів, вона пишається тим, що «Євродек-М» утримує лідерські позиції у своєму сегменті ринку. Досвід і репутація надважливі для розвитку справи, каже Ольга. Вона і сама, обираючи постачальників чи майстрів для роботи, а також вирішуючи питання щоденного особистого побуту, схильна звертати увагу найперше на ті торгові марки, що мають впізнаване ім’я і власну історію. Бо це – ознака фахової роботи і якості. Зрозуміло, що недобросовісні надавачі послуг та виробники надовго на плаву не залишаться.

Ольга Салабай має у підпорядкуванні три магазини «Євродеку» у Володимирі та ще два у Нововолинську. Вона приїхала до нас із Вінниці, спочатку керувала будівництвом на Заріччі. Раніше також працювала начальником відділу у компанії «Союз-Віктан» у Києві, тож себе бачила на керівній посаді. Саме таку роботу у Володимирі і шукала. Організація процесу, адміністрування, аналітика – оце її. Вона живе турботами фірми, постійно спілкується з менеджерами, бо хоче бути в курсі усіх питань, які виникають в роботі. Їй це цікаво ще й тому, що давно займається дизайном інтер’єрів, сама облаштувала собі будинок, потім з чиєїсь легкої руки взялась за подібні замовлення. Звичайно, це допоміжне заняття, але ним хочеться займатись і вивчати завжди щось нове. Як бачимо, і основне місце роботи так чи інакше дотичне до її хобі.

«Частої зміни персоналу на «Євродеку» немає, усі менеджери працюють давно, ми зацікавлені у своїх консультантах, які глибоко вивчають питання і вміють максимально роз’яснити клієнту усі нюанси. Я їх дуже ціную. Є свої майстри, бригади, які виконують монтажі, ми за них несемо відповідальність за всіма  напрямками:  вікна, шторки, двері ворота», – розповідає вона.

Товар, за який не соромно

Отже, «Євродек-М», окрім вікон, металопластикових та дерев’яних, пропонує на продаж вхідні та міжкімнатні двері, різноманітні види штор (жалюзі, рулонні, римські та ін.), ворота, антимоскітні сітки та чимало іншого товару. Асортимент дуже широкий (http://evrodek.com.ua). А головне – високої якості, бо працюють із перевіреними виробниками. Приміром, вікна замовляють німецькі Veka і Rehau, а також українсько-австрійські Epsilon (вони дешевші, але доброї якості).

Звичайно, люди завжди прагнуть обійтись дешевшими витратами. Та на таких покупках, вважає Ольга Салабай, не слід економити. Розповідає, що колись багато хто, прагнучи зекономити, масово ставив дешеві вікна із однокамерними склопакетами, нині ж змушені їх міняти на дорожчі, двокамерні, оскільки й опалення зросло в ціні, а дешеве вікно зберегти тепло у приміщенні не дасть. І тільки тепер до людей починає приходити усвідомлення, що вікна – це серйозне капіталовкладення, бо це ж не тільки гарна візуальна картинка, а й економія взимку.

– Стараємось іти за  вимогами ринку, – розповідає Ольга. – Постачальників нині багато, з деякими можна і помилитися. Та все це на майбутнє враховуємо. Вважаю, що іноді треба й попробувати товар дешевшого сегменту, щоб знати, який він є, щоб мати можливість запропонувати клієнту вибір. Буває, що і постачальники не знають, як поведе себе їхня продукція. Ми якось торгували вхідними дверима із МДФ-накладками. Та у процесі експлуатації з’ясувалось, що через  кілька років вони можуть деформуватися, через це ми і свої кошти втратили, проводячи заміну дверей, а деякі з них замінив сам завод-виробник. Отож тепер завжди попереджаємо покупця про таку особливість товару, можливо, якогось клієнта через це і втрачаємо, але повідомити про це мусимо. Якість – понад усе, бо це і складова нашої репутації, і гарантія того, що клієнт прийде до нас іще.

Одна із функцій менеджера – вивчити потреби клієнта та особливості приміщення, куди буде встановлюватись вікно чи двері, а потім запропонувати найоптимальніший варіант товару. Для старої квартири ніхто не закликатиме купити щось мегакруте, бо воно туди не впишеться. «Не прагнемо продати найдорожче, як хтось, може, думає. Ніхто старшій людині не пропонуватиме щось надзвичайно дороге, а, наприклад, вікна фірми Epsilon – клієнт і не переплатить, і нам не буде соромно», – пояснює Ольга. А для складського приміщення якраз і відмовлять купувати дороге вікно, бо для чого воно там?

Віконний fashion

Однак, навпаки, дивується, коли хтось робить у будинку дорогий ремонт, а міжкімнатні двері купує найдешевші. Деколи виявляється, що просто ніхто не запропонував кращі. Тож Ольга Салабай старається навчити своїх консультантів, аби вони, радячи товар, враховували абсолютне усе. Крім того, з розрахунком на майбутнє.

– Радимо купити те, що буде актуально і через декілька років. Щоб через два роки не прийшли і не сказали, що воно вийшло із моди, – продовжує розповідати.

– А що, у віконному ділі й поняття моди існує? – дивуюсь.

– Звичайно. Спочатку були всі білі вікна. Потім почали «золотий дуб» ставити. І цим багато хто обмежується. А насправді варіантів дуже багато. Появляються різні кольори, різні склопакети: дзеркальні, графітні, різне можна робити  оформлення. Є автоматизовані вікна, розсувні системи, скриті петлі – багато хто цього не знає. Зрозуміло, що все це впливає на ціну, і людина вже приймає рішення, думаючи, як її вікна виглядатимуть через років 5-10, наскільки це буде актуально і стильно. Це стосується, звісно, новобудов, сучасних вікон, алюмінієвих систем, багатогабаритних вікон. Не можна побудувати сучасний будинок з класною архітектурою і поставити там вікна старих часів.

Чи часто тепер замовляють дерев’яні вікна? У них ціна у півтора – два рази вища, залежно від розмірів, комплектації, кольорової гами. Але для нашого регіону це мало характерно, більше люблять такі вікна на Львівщині. У нас же  90% замовляють металопластикові.

Хто хоче придбати щось цікавіше, традиційно їде в Луцьк, Львів чи ще кудись. Ольга Салабай прагне, щоб «Євродек-М» також міг запропонувати товар і послуги, за якими не треба буде далеко їхати: «Ми виконуємо рішення різної складності. Робимо, наприклад, всілякі скляні конструкції, перила. Маємо відповідну технічну базу, прораховуємо усе. І сама навчаюсь, і своїх менеджерів налаштовую на те, щоб вивчали усі новітні тенденції».

Є і чимало додаткових опцій, які люди не замовляють, бо не розуміють, що вони потрібні: як-от ті ж замки на вікна для безпеки дітей. Звичайно, по 150 гривень за один і на кілька вікон набіжить більша сума, та чи варто на цьому економити? Всім людям, хто живе на поверхах і має маленьких дітей, радять цю функцію. Краще взяти дешевший профіль з хорошим склопакетом, але для дитини захист поставити. Чимало хто з клієнтів зразу відмовляється від цієї важливої деталі, але потім повертається і доставляє її.

Не всі хочуть прислухатися, але хто погоджується, завжди потім дякує. А згодом і сарафанне радіо робить своє: саме до 70% нових клієнтів приходять за рекомендаціями давніх. Для постійних клієнтів «Євродек-М» завжди пропонує знижки.

«Високоякісний монтаж – це про нас!»  

«Євродек-М» не тільки займається продажем і консультаціями. Ще вони встановлюють, обслуговують, ремонтують, усувають недоліки після інших виконавців робіт. Бо буває, що клієнт купив вікна тут, а монтаж доручив комусь іншому. У компанії нікому не відмовляють, тільки ставлять у чергу, бо майстри мають дуже багато роботи.

– Свої гарантійні зобов’язання завжди стараємось виконувати, вирішуємо питання і вже у післягарантійний період. За усе, що ми змонтували, несемо відповідальність. В тому наша фішка. Для мене важливий не так продаж, як репутація фірми. Всі помиляються: і заводи, і ми, але наша задача вирішити все. Тому ми багато років на ринку. Не додаємо інших груп товарів, бо нам є куди розвиватися у нашому напрямку. Завжди їздимо на заводи, зустрічаємось із нашими постачальниками, відвідуємо семінари, навчання, – пояснює Ольга Салабай. – Ми не фірма одного дня. Завжди налаштовані на багаторічну співпрацю з клієнтом, хочемо, щоб до нас звертались і в майбутньому.

Ольга розповідає, що оплачують роботу майстрів тільки після того, як переговорять з клієнтом і переконаються, що він задоволений виконаними роботами. Майстер у разі потреби  виїде додатково, щоб щось відрегулювати, уже безплатно. Крім того, перед встановленням вікна чи дверей хороший майстер завжди побачить, які можуть трапитись ускладнення, можливо, необхідно буде додаткове втручання спеціаліста-будівельника, бо десь треба щось утеплити чи зашити. Відкоси зробити – це теж парафія будівельників. Номери телефонів таких майстрів фахівці «Євродеку» можуть порадити, хоч відповідальності за якість роботи такого спеціаліста, звичайно, не нестимуть. Деколи клієнти телефонують і повідомляють, що після встановлення вікна їм холодно або велика волога. Приїжджають і визначають точку холоду – для цього в наявності тепловізор.

Коли питання спірне, на об’єкт виїжджає або менеджер, або сама керівниця філії, або ж залучають спеціалістів з Луцька, якщо справді є така потреба. У будь-якому разі, усі ситуації стараються залагодити, треба – то за свої кошти, пояснює Ольга.

Вона з розумінням ставиться до людей, які, прагнучи зекономити, відмовляються від послуг монтажників «Євродеку». Але 80% для хорошого функціонування вікна залежить саме від його монтажу. Можна купити супердороге вікно, але якщо воно неправильно встановлено – служитиме не довго, може затікати, не закриватися та мати купу інших недоліків. Не всі до цього ставляться з розумінням. Але краще назбирати грошей і таки замовити послугу монтажу у спеціалістів, радить Ольга. Бо це ціла наука. Є чоловіки, які все уміють зробити. Та не всі такі.

– Підбирати майстрів тяжко, – зізнається. – Регіон у нас специфічний, велика маса хорошої робочої сили їде мінімум у Польщу, де хоче краще заробити. У нас є монтажник, який з нами 10 років. Його думки запитуємо щодо кожного чоловіка, якого хочемо взяти на допомогу. Ми завжди в пошуках майстрів, можливо, хтось із читачів газети має досвід у нашій галузі, уміє працювати з інструментом, нехай приходить.

«Євродек-М» має також власне виробництво горизонтальних жалюзі, рулонних та художніх штор тощо. У компанії нині вже понад 20 тисяч клієнтів, адже там звикли індивідуально підходити до побажань кожного клієнта і, крім широкого асортименту готових рішень, завжди готові братись за нестандартні випадки. Тому якщо у когось є цікаві власні проекти, звертайтесь, «Євродек-М» обіцяє їх втілити в життя.

Світлана КОШИРЕЦЬ.

 

Коментарі
Поділитися
Головні новини
Реклама
keyboard_arrow_up