На головну Новини Зовнішня реклама має відповідати правилам

Зовнішня реклама має відповідати правилам

21

    Наводити порядок у сфері розміщення у місті зовнішньої реклами розпочала  муніципальна варта. Аби для підприємців візит її представників не став сюрпризом, вкотре нагадати про правила, які діють однаково для усіх, до редакції завітав начальник управління містобудування й архітектури виконкому міської ради Тарас Киба.

- реклама -

   «Спочатку варто роз’яснити термінологію. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності, час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого в користування приміщення, або ж на зовнішній поверхні будинку чи споруди, але не вище першого поверху, біля входу в таке приміщення, рекламою не вважається. Є й певні обмеження у розмірах – вивіски та таблички не повинні мати площу, більшу трьох квадратних метрів», – пояснює посадовець.

   Натомість, цитує він закон України «Про рекламу», реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових чи стаціонарних конструкціях – рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною доріг тощо, підпадає під визначення «зовнішньої реклами».

  Власне, розміщення зовнішньої реклами у місті регулюється рішенням міської ради №39/16, затвердженим 31 липня минулого року. Відповідно до його пункту 9.2, забороняється розміщувати рекламні засоби у межах історичного ареалу міста, визначеного історико-архітектурним опорним планом та проектом охоронних зон пам’яток. Виняток становлять рекламні засоби, які використовуються адміністрацією державного історико-культурного заповідника «Стародавній Володимир».

  «Так, дійсно, муніципальна поліція, керуючись «Правилами благоустрою міста Володимир-Волинський»,  порядком розміщення зовнішньої реклами, має право при виявленні порушень положень цих нормативних документів, скласти відповідний акт. Згідно зі ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, передбачено адмінвідповідальність за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, а також правил  благоустрою їх територій.

   Отож за неналежне використання зовнішньої реклами підприємець може отримати штраф, мінімальний розмір якого – 850 гривень», – наголошує начальник управління містобудування й архітектури. Він уточнює, що порушенням буде вважатись, наприклад, встановлення посеред тротуарів рекламних щитів, які, до речі, часто просто падають під ноги перехожим від пориву вітру. Так само недопустимим є натягування величезних банерів на всю стіну будівлі.

   Крім того, Тарас Киба зазначає, що міськвиконком дозволів на встановлення таких видів реклами не надає вже протягом багатьох років. «Проте, з такими запитами іноді підприємці звертаються. Всім їм було відмовлено та надано фахові роз’яснення, крім того, документи, що регламентують поводження із зовнішньою рекламою, розміщені у відкритому доступі на сайті міськради. Неодноразово доносили основні правила благоустрою до населення ми й за допомогою ЗМІ, проводили індивідуальне консультування», – розповідає архітектор і застерігає: у випадку використання зовнішньої реклами із порушеннями, суб’єктам господарювання слід негайно виправити ситуацію, аби уникнути неприємної розмови із муніципальною вартою та не витрачати зайві кошти на оплату штрафів. 

Наш кор.

Поділитися
- реклама -

Прокоментувати

Введіть Ваш коментар
Введіть Ваше ім'я

десять − сім =